Photoshoot

Täna ma teile kardinatest ei kirjuta. Kirjutan hoopis oma eriti lahedast päevast ja uut moodi kogemusest, mis kaudselt mind tagasi oma vana töö juurde viis- selleks oli dekoraatoritöö photoshooting'ul. 
See kõik sai alguse tegelikult alles mõned päevad tagasi (vähemalt minu jaoks) kui üks uudishimulik fotograaf Rawstudiost (www.rawstudio.ee), nimega Aleksandr Kovaljonok, minu stuudiosse astus ning mulle julge pakkumise tegi- asuda dekoraatori rolli tema uues fotoprojektis. "Miks mitte!", vastasin mina. Muuseas mainis ta ka seda, et üks modellidest pidavat Tanel Padar olema. No ma siis lubasin mõelda... ei no mismõttes?!? "Jaaa, muidugi! Lahe! Millal me alustame?", kilkasin pigem seesmiselt :)))

Photoshooting'u  ideeks olid mehed, kes elavad minevikus, kuid töötavad kaasajas. Sellest tulenevalt oli kombineeritud vanu ja kaasaegseid elemente- nii soengutes, riietuses kui ka kujunduselementides. Kõik mööbel ja muud esemed, mida näed järgnevatel piltidel, pärinevad minu stuudiost!!!(www.facebook.com/kardinakunstnik). Olen veendunud, et peale sellist ilusate meeste invasiooni on minu vana peegel oluliselt selgem, roostes keeltega kitarr perfektses häälestuses (tänusõnad ennekõike Tanelile!) ja parima tahtmise juures võib teekannust isegi džinni välja võluda. Hea libisemisega suuskadest ma üldse ei räägigi! Igal juhul olete kõik juba homme oodatud seda ilma-imet minu stuudiosse oma silmaga kaema ja näpuga katsuma ning loomulikult ka ostma!

Lisan siia hetkel oma täiesti ebaprofessionaalsed telefoniga tehtud kaadritagused pildid. 

Aitäh veekord, Saša! :)













Kommentaarid

Populaarsed postitused