Kardinad

Alustan kohe oma suurtest lemmikutest- magamistoa kardinatest. Ma arvan, et tegu on minu kõige lemmikumatega läbi aegade! Sain lõpuks käed külge panna sellele imeilusale rohekas-sinisele paabulinnusule värvile, mis mind sel hooajal nii palju köidab ja inspireerib. Esmalt püüdsime leida küll võimalust mängida magamistoas hoopiski perenaise lemmikvärvi veini-punasega aga õige tekstuuri, värvi ja mustriga kangast leida oli peaaegu, et võimatu. Seega tuli hakata mõtlema ka raamidest väljapoole ja nii ma selle iluduse otsa kusagil allahindluse nurgas komistasingi- julged rohekas-sinised kastanilehed kuldsete lehtedega mustal foonil.  Tõepoolest, allahindlusnurgas ei ole alati vaid kangajäägid ja praagid vaid ka lausa "puhast kulda"- peab olema vaid silma, et seda märgata ja vaimusilmas suuremasse pilti manada. Päevakardinaks leidsime taaskord minu vana lemmiku siidjas-sametise tülli- seekord kreemikat tooni, mis sobitus ideaalselt nii ruumi koloriidi kui külgardina kuldsete lehtedega. Mõlemad kardinad lasime kukkuda mõnusalt põrandale, et veelgi rõhutada kangaste ilu ja lopsakust. Kurb on üksnes see, et pildikvaliteet nii kehv on ja ei anna päriselt edasi seda uhket pilti, mida nägin ja tajusin koha peal. 

   










Ka garderoob sai uue kardina. Just nimelt- alternatiivina liugustele võib garderoobile vabalt ette panna ka  hoopis kardina.


















Ajendatuna korteri mõnusalt soojast puitparkettist ja -mööblist, valisime elutoa suurte terrassiakende ette puuvillaseguse palmikmustriga kanga. Mulle väga meeldib, et tervikpilt näeb täiuslik välja nii kardinate täislaotuses kui osaliste jaotustena akende ees.






















Olen kogu tulemusega igati rahul ning samamoodi rõõmsad olid ka selle hubase kodu elanikud. Aastavanune pesamuna ei pidanud paljuks ka oma "lühisõnavarra" lisada sõna -KARDIN-. Tunnistan viimasega kogu projekti absoluutselt kordaläinuks! Aitäh, olen kõrvuni liigutatud!

Kommentaarid

Populaarsed postitused