Kardinageomeetria Kalamajas

Viimased nädalad ja just eriti viimased päevad on mul möödunud suure kolimistähe all. See tähendab  seda, et olen otsustanud Vintage-Sisustusstuudiot veidi koomale tõmmata, et veelgi suurema hoole ja armastusega kardinatele pühenduda. Sellest tulenevalt kolisin ka veidi väiksematesse, kuid oluliselt valgematesse ja soojematesse ruumidesse Mustamäe teel. Õige veidi saab seal olema ka vintage sisustuskraami- seega kel huvi, tulgu aga läbi!

Tänane hommik algas mulle ülemõistuse vara- kell 6! Ma ju pole loominimesele kohaselt sugugi hommikuinimene! Aga olgu, õnneks kohv päästis päeva ja kella 8st olin taaskord Kalamaja järjekordses hubaselt helges kodus. 
Valge, neutraalvalge, hall ja helesinine. Lihtne lakooniline. Päikseline. Kardinaid läks sellesse tuppa tarvis just viimase pärast. Kangapoes oli meil äge rebimine tihedama ühtlase valge kanga ning veidi õhema geomeetrilise valge kanga vahel. Praktilisusest lähtuvalt pidanuks ju valima esimese aga no see viimane oli lihtsalt liiga tore ning olnuks patt see valimata jätta. Seekord ei visanud kangast liialt lohakalt põrandale ega jätnud ka põrandast kõrgemale- kõigest õrn puudutus puitpõrandaga, mis üksnes rõhutab seda toredat kanga lainemängu. Lõpptulemuses saate nüüd läbi piltide ise veenduda. Mina olen jälle häpi ja ma tõesti südamest ARMASTAN, mida teen! Ning aitäh perenaisele usalduse eest! :)






p.s. kohe-kohe saab näha-lugeda veel üht geomeetrialugu inspireerituna vahemerest ja päikesest... 



Kommentaarid

Populaarsed postitused