Meretuuline kardinalahendus Kalamajas



Kas pole olnud mitte võrratu suvi? Minu jaoks lihtsalt kirjeldamatu! See soojus, see päike, need inimesed, need kohad, need emotsioonid, need elamused! Aitäh! :)
Ma lihtsalt armastan soojust ja päikest. Keeran oma nina igal võimalusel päikese poole ja mõnulen soojuselaigus, mis annab mõista, et küllap just kassivormis oma eelmises elus ringi luusisingi. 
Igal juhul tundub, et kõik see, mis jäi eelmisel suvel olemata, saabus nüüd mitmekordselt ja olen selle üle tohutult tänulik. Minu patareid on laetud ja olen valmis pikale talvele ning saabuvale pimedale jälle naeratama. 

Sealjuures usun ja loodan, et niisama ilus ja mõnus on olnud suvi ka Sinu jaoks!


Soojast meretuulest kantuna jõudsin juba teise ringiga tagasi oma varasemate klientide juurde (https://pille-riin.blogspot.com/2017/08/skandinaavialik-kalamaja.html). Kirg mere ja sinise järele polnud siin peres jätkuvalt raugenud. Uute lainetena oli jõudnud nende koju  veelgi rohkem julgust ja värve. Mul oli ääretult hea meel olla tagasi ning olla abiks meremaigulise kodu loomisel. 


LAPSETUBA

Hea une tagavad lapsele pimendavad rulood, privaatsuse valgest võrktüllist päevakardinad ning särtsu lisavad dekoratiivsed külgkardinapaanid ja ankru motiiviga dekoratiivpadjad.





MAGAMISTUBA

Tummisest tumesinisest mööblikangast külgkardinad koos piimjasvalge päevakardinaga. Sujuvaks jätkuks kaks seljapatja samast külgkardinakangast. 








ELUTUBA

Nii julge, nii stiilne ja nii äge! Meretriibulised külgkardinad naturaalvalge päevakardinaga. 






Küll on tore kohtuda inimestega, kes keset sillerdavat suve suudavad teha ettevalmistusi värvivaeseks talveks. 
Minu suurim tänu taaskordse usalduse eest! Mul on siiralt hea meel kogu loodud ilu üle. Ilusat olemist ja nautimist uute tuulte keskel! :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused