Õnnelike kodude värvid



Ilusat alanud kevadet!:)

Nii hea ja kerge on olla selles päikesepaistes ja uue alguse ootuses, kas pole? Kuigi meil on ülimalt vedanud selle ilusa, koheva äsja möödunud talvega,  on mul siiski siiras hea meel, et oleme iga päevaga sammuke lähemal pikematele päevadele ja soojadele suveõhtutele. 
Tunnen ennast kohati nagu hea tuju saadikuna. Igas majas ja korteris, kuhu olen kutsutud appi kangastega kodutunnet looma, olen võtnud missiooniks seda hea meeleoluga küllastada. 
Küllap oled isegi kuulnud, et värvidel on siinjuures väga suur roll? Seega, kui oled mind juba omale külla kutsunud, siis hall ja beež ei ole tõenäoliselt minu esmasoovitused. Loomulikult ei kasta ma oma inspiratsioonipintslit suvalistesse värvipottidesse, vaid kindlasti jälgin sealjuures ruumi, kui tervikut- oma stiilis, värvides ja materjalides. Ning lõpuks pole määrav isegi mitte ükski konkreetne värv, vaid oluline on siinjuures värvide kombinatsioonid, vahekorrad ning tonaalsused (hele-tumedusastmed, erksused jne). 

Detsembri keskpaigas olin kutsutud appi uue pereelamu kardinalahenduste planeerimisse. Minu külastus sattus kolimisega ühele päevale, ehk sain vilksamisi kohtuda üksnes tumesinise diivani ning valge köögimööbliga. Ülejäänu puhul sain sõnalise ettekujutuse planeeritavast ning  pererahva julgustava usalduse kardinate suhtes. 

ELUTUBA + KÖÖK

Avatud planeeringuga kõrgete lagedega köök-elutuba koos tumesinise diivani, valge köögimööbli ning tammeparketiga. 
3,25m kõrgused laed ei vajanud eraldi rõhutamist, vaid tõime need hoopis kardinate abil veidi alla poole, et sobituda paremini ruumi proportsioonidega. Tumesinise diivani paariliseks sobitasime pastelselt õrnroosad külgkardinad ning naturaalvalged päevakardinad, mis säilitasid ruumi avaruse ja valguse. Väikese mustrinüansi lisasid köögi roomakardin ning samast kangast padjad diivanile.









MAGAMISTUBA

Neutraaltoonide kõrvale oli lihtne panna sobituma helesinine külgkardin ning tikitud lilleornamendiga valge päevakardin.






LASTE MAGAMISTUBA

Sain siinjuures märksõnaks- roosamanna. Teades, et tuppa on planeeritud juba roosa mööbel, siis otsustasin kardinate puhul pakkuda välja midagi erinevat, kuid ometi mööbliga hästi harmoneeruvat. 






MÄNGUTUBA

On üsna tõenäoline, et mängutoas värvidest puudu kunagi ei tule, seega kardinas jäime pigem tagasihoidlikuks. 





KÜLALISTETUBA

Minu isiklik lemmik! Ja nagu olen aru saanud, siis ka pererahva oma :)
Efektne värvide ja mustrite kaanon. 






On südamest hea meel kodu üle, kus ka talvel paistab päike ja värvid toetavad rõõmsat meeleolu :) 

Aitäh usaldamast! 


Kommentaarid

Populaarsed postitused