SINEPIKOLLANE



SINEPIKOLLANE- ilmselt hetkel Eesti kõige populaarseim värvitoon interjööris ning kindlasti ka väga paljude inimeste garderoobis. Toon, mis nõuab esmapilgul julgust ja otsusekindlust, kuid millega on väga lihtne harjuda ning kokkuvõttes tagab aastaringse päikesepaiste sinu kodus. 

Tõepoolest, see kollasekiusatus on jälitanud ka päris mitut minu klienti ja mis saaks olla ka minul värvide vastu. Head mõtet oskan vaid soovi korral täiendada. 

Siit mõned näited erinevate variatsioonidena...


* Koduvärskendus Peetris

Päevi näinud luitunud neutraaltoonis paneelkardinad asendasime mesiste külgkardinate ja piimjate päevakardinatega.






* Veel üks mõnus koduuuendus Kadriorus, mille keskmesse oli  maandnud mereroheline diivan. Sain vabad käed värvikasutuses. Kõneka jätkuna diivanile sai elutoa pisike rõduaken sinepikollased kardinad ja köögiaknad heledamas versioonis mererohelise ääriskardina. 






Ja siis on kollase diivaniga kodud, kuhu võib sujuva jätkuna teha sinepikollased kardinad või siis tuua diivanisära esile kasutades kardinates midagi struktuurset ja kontrastset. 

* Kollase diivani kodu nr 1
Kivise struktuuriga kardinad








 * Kollase diivani kodu nr 2
Hallil põhjal turmaliinsinise ornamendiga kardinad




Kollase diivani kodu nr 3
Kollane kollasega. Ning jätkuvalt pole hirmu, et millegagi liialdanud oleks.






* Peaaegu klassikaks kujunenud lahendus valge-hall-kollane. Mina soovitan siia juurde peotäis pastelset lillat patjade või pleedi näol.







Ning lõpetuseks veel ka üks inspiratsioonikild sisustusmessilt Habitare, mida eelmisel nädalal külastasin. Oli võimalus katsetada ja mängida erinevate materjalide, struktuuride ja värvidega. Minu inspiratsioon kulges selliselt...





Mulle meeldib olla värvide keskel. See on minu isikupära ja minu meeleolu peegeldus. See, mida erinevates ruumides loon, pole üksnes minu käekiri, vaid minu soe ja julgustav puudutus sinu hubase kodu loomisel. Aitäh, et oled mind usaldanud! See kõik tuleb südamest...

Kardinakunstnik Pille-Riin


Kommentaarid

Populaarsed postitused