Kuidas sul päriselt läheb?


Mul läheb hästi! On alati läinud. Ka praegu, kus mulle kohati tundub, et päevad pole kunagi olnud pikemad, läheb mul ka hästi. Ma lihtsalt ise usun sellesse ja korrutan endale kui mantrat, loetledes kõiki neid positiivseid asju oma elus, mis sellele põhjuse annavad. 
Selle nädalaga hakkab ühele poole saama koolivaheaeg. Nädalake kergemat hingamist. Jah, ma olen ema! Emaks ühele armsale esimese klassi rõõmsameelsele piigale, kes ülekõige armastab oma elus tantsida! 
Koolinädalatel alustame argipäeviti igat hommikut äratuskellaga, et päevaga võimalikult varakult pihta hakata. Esmaseks on koolitöö- mida ühiselt pusime lõunani. Peale lõunat vahetan õpetajarolli kokatädiga ning kui ka sellega olen saanud ühele poole, saab minust ettevõtja/disainer/sekretär/logistik/autojuht/paigaldaja. Õhtul koju jõudes maandun taas kööki ning hilisõhtul vajun nii füüsilisest kui vaimsest kurnatusest sekundiga sügavasse unne. Ei ühtki raamatut ega joogatundi. Ei aega iseendale. Aga ma saan hakkama. Meie saame hakkama! 
Ma näen, kuidas käesolev olukord meid kõiki (üle maailma!) seespidiselt õõnestab ja lõhub. Ka mul on raske. Kuid olen siiski teinud iseendaga kokkuleppe, et ei looda mitte millelegi ega kellelegi, peale iseenda. Ainult MINA saan panna oma sisemise päikese särama.

Mul läheb hästi, sest...
* mul on tütar. Pealegi veel maailma toredaim, nutikaim ja armsaim!
* meil on ilus, hea ja soe kodu.
* mul on töö, mida armastan. Eriti veel praegu, kus väga paljudel pole seda üldse.
* käes on kevad ning viimased nädalad on päike rõõmustanud meid peaaegu iga päev.
* ma olen tädi! Ning isegi kui ma ei saa hetkel oma armast õelast näha, siis olen tänulik kaasaja eest, milles elame, mis on võimaldanud meile kõikvõimalikud nutiseadmed, mille abil olla nii pildis kui helis ühenduses. 
* mul on minu vanemad ja mu tütrel on imetoredad vanavanemad, kes meile alati kõiges olemas on! 
* mu laps on hakanud minu tehtud toite rohkem armastama! Yesss!
* kuna päeval on paistnud päike, olen saanud õhtuti näha nii võrratult maagilisi päikeseloojanguid.
* Viru tänava tädidelt saab osta nii ilusaid lilli. Eelmisel pühapäeval rõõmustasin end oma lemmikute, pojengidega. 
* mul on maailma kõige toredamad kliendid! Alles hiljuti avastasin end mõtteis arutlemas, miks ma oma tööd nii väga armastan. Tuleneb see sellest heaolutundest, mida kliendid minuga jagavad, või on see siiski sügavam "drive" ja äratundmine ehk elu kutse? Unistus ametist, kus sobitasin kokku erinevaid sisutuskangaid, tabas mind tegelikult ju juba lapsepõlves, kuid ei osanud toona seda kuidagi ju nimetada ega ette kujutada. Seega tuleb tunnistada, et minu puhul käivad nii sisemine kirg kui tunnustus käsikäes. Suured südamega tänud teile kõigile selle eest! 
* isegi kui on raske, on mu kõrval nii hoolivad ja kallid sõbrad, kellele oma muresid jagades oma koormat koheselt ka kergendan. Armastan teid!
* täna päeval korjasime Võrumaal piiri ääres suure pundi päikesekollaseid nurmenukke. 

... ja see nimekiri jätkub.


Ma tean, et ka sul on oma lugu ja ka sul on raske. Aga tahtsin lihtsalt sulle mõista anda, et sa ei ole üksi. Pea vastu! 

Siin aga mõned toatäied kevadet ja päikest, mida olen viimastel kuudel, omamoodi loitsudes, aidanud luua... 















Kommentaarid

Populaarsed postitused