Kardinakunstniku sünnipäev

Mul on eriline võimalus tähistada juba teist korda elus oma viieaasta sünnipäeva! Kardinakunstnik sai 16. septembril just täpselt 5 aastaseks! Juhhei! Palju õnne mulle! :)
Tõepoolest, eks seda tegevust ja ennekõike kogemusi jagub juba ka oluliselt varasemasse aega aga eks kusagile peab oma verstaposti ju seadma. Kuidas sa muidu tead, millal see õige tordisöömise hetk jälle käes on :)


Nii tore on sellisel hetkel vaadata tagasi oma teekonnale- algusele ja kulgemisele. Teel olemise rõõm peitubki ju tegelikult selle kulgemises ja üldse mitte kohale jõudmises. Kohale jõuda ma aga ei plaanigi. Kulgemine- see on protsess, areng, õppimine. Nii palju, mida avastada ning nii palju, mida teha iga korraga veelgi paremini. 
Minu teekonna parimaks koordinaatoriks on alati olnud mu kallis tütar, kes umbes 5 aastat tagasi pani mind peeglisse vaatama ja näitas mulle, mis on elus tegelikult tähtis ning kellele ja millele oma aega ja energiat peaksin jagama. Oluline elumuudatus, mille suunas esimese sammu tegemine on nii kuradima (jep, just täpselt nii toorelt!) raske. Aitäh, kallis perekond, et minusse uskusite ja minu unistust oma nõu ja jõuga toetasite! Te ei kujuta ettegi, kui oluline jõud ja tugi võib olla kellegi usul sinusse...

Minu teejuhtideks on mu kliendid, läbi kõigi nende soovide, vajaduste, unistuste ning kindlasti ka tähelepanekutega. On ju nii, et vaadates samaaegselt ühte pilti, võivad kaks erinevat inimest tuua selles esile hoopis erinevaid asju. Kes märkab detaile, kes värvi, kes emotsiooni. Nii on ka ruumikujunduse, kangaste ja kardinatega. Mis on kellegi jaoks oluline. Milline detail vajab ekstra erilist hoolt ja tähelepanu. Nii palju olen õppinud ja nii palju on veel õppida. Ja see kõik on nii äge!

Võibolla oled märganud, et minu blogipostituste sagedus on viimasel aastal oluliselt kahanenud? Nimelt olles ise õpilane oma elukoolis olen ühtlasi olemas ka oma teiseklassi tirtsule tema õpingutes. Prioriteedid! See aga ei tähendad sugugi seda, et oma kirest kuidagi taandunud oleksin. 

Niisiis jagaksin täna Sinuga mõnusa läbilõikena oma kulgemisest ühe perekonna kodukujundamise lugu, mis sai alguse juba 2016 aasta lõpus, mil asusin kujundama nende äsja valminud kodu aknaid. 
Mõne aasta möödudes tekkis neil aga tunne ja vajadus suurema kodu järele. Minu suureks rõõmuks sain taaskord olla kardinakunstnikuks nende uue kodu loomisel. 

Kodu kujundamise märksõnadeks: mets, loodus, sõnajalad.


ELUTUBA






KÖÖK



MAGAMISTUBA







GARDEROOB



SÖÖGITUBA




VÄIKSED MAGAMISTOAD





KORIDOR




SAUNA EESRUUM




Veidi pooliku põrandaga KONTOR




See on üks lugu paljudest sarnastest, mis kingivad mulle VÄGA suure au ja tunnustuse! 
See on põhjus ärgata igal hommikul tundega, et just täna on jälle minu sünnipäev! 


Kommentaarid

Populaarsed postitused