Kodutunne


Täna siin, Tallinnas, pakib vihm õnnepisarais kokku imelist sooja suve. Olen nii ütlemata tänulik oma suvele. Ilmselt Sinagi? Möödunud sügis-talvine aeg on olnud üsna armutu ja patareide laadimine, suures suvesoojas, oli lihtsalt parim, mis sai juhtuda. Päikseline suvi andis mulle võimaluse puhkamiseks ning tavapärasest oluliselt enam aega ka iseendale. Polnud ju Sulgi kiiret nende kardinatega, mille planeerimist kuid kui mitte aastaid juba edasi oled lükanud? ;)

Siiski oli üks kaunis Haabneeme kodu, mille 7.aastane mõõt nüüd täis sai ja aeg oli lõpuks kardinateks...


SAUNA EESRUUM

Võrdlemisi kitsas ruum, sihvakalt kõrge lagi. Suur avar aken vajas privaatsust naaberakende eest...







ELUTUBA

Ruum, nagu pitideltki näha, on kahel tasandil ning lagi ulatub läbi kahe korruse. Otsustasime seinale kinnitada mustad siinid, mis jääksid seinal kõik ühele joonele, kardinad seevastu siis kahes eripikkuses.









KÜLALISTETUBA

Rahulik üldmulje, tagasihoidliku kangamustriga. 





MAGAMISTUBA

Kohati tundub, et sel aastal jõuavad minuni vist kõikvõimalikud Eestis leiduvad katusealused aknad. Või on see tõesti uus trend? :D Igal juhul, olen väljakutse vastu võtnud ja väga naudin neid lahedaid tulemusi. 
Tohutult meeldib selle ruumi juures värvide kooskõla- lillakad kardinad koos beeži garderoobi ja puidust ruumidetailidega. 





I LASTETUBA

Puhh arvas, et keegi ei saa olla õnnetu, kui tal on õhupall. Aga kuidas on värvidega? Mina olen päris kindlasti üks neist, kes oma igapäevase positiivsussüsti saab ainuüksi värvidest minu ümber. Ja mul on väga hea meel kui saan seda ka teistega jagada- nii värve kui rõõmu, muidugi! :)





II LASTETUBA

Kui sügissombuses öötaevas jääb tähtedest väheseks, aitab unele viia tähekestega roomakardin :)




Aitäh usalduse eest, armsad inimesed! :)



Kommentaarid

Populaarsed postitused