Jõulune Tartu


Selja taha jääb üks ääretult töine, lennukas ja samas ka väga väsitav kuu. Mina, kes ma olen alati ääretult organiseeritud ja kogun jõulukingiideid oma mõttevaramusse juba jaanipäevapaiku, jõudsin poodidesse alles eile ning seda täiesti tühja kõvakettaga. Kõikide maailma naiste lemmiktegevus polnud mulle seekord pooltki nii nauditav, kui see on olnud varasematel aastatel. Kingid mul ostmata siiski ei jäänud ja ei saa öelda ka, et oleksin olnud kuidagi vaimuvaene ning "pehmepakiliseks" jäänud. Lihtsalt viimasel minutil ja ülepeakaela- see lihtsalt ei ole minu stiil! 
Siiski, kui vaatan tagasi kogu oma senisele aastale, siis saan öelda ja mõelda, et see on olnud MINU aasta! - olen meeletult arenenud ja kasvanud ning tunnen, et maandunud õigetesse rööbastesse, nii töiselt kui ka vaimselt! Seega annan andeks omale need viimase minuti isekad toimetamised ja teen pai kogu eelneva eest! Vaatan ootusärevalt uude aastasse...

Tulles siiski tagasi tänasesse päeva... pärast eilset õnnestunud jõulushopingut pakkisin kohe varahommikul kogu oma elu-olu autosse ja tuhisesin läbi paksu uduse Eestimaa lõuna poole. Esimese peatuse tegin Tartus Savi tänava uues kortermajas, kuhu tulin kardinaid paigaldama. Kodu oli nii-nii uus, et seda sisustas hetkel üksnes vaid uue kodu lõhn ja uhke, otse metsast saabunud, jõulupuu. :) Noh, ja seda mõnusam ja laisem oli mul siis oma kardinatega seal laiutada... 

MAGAMISTUBA

Kullakarva, veidi puudrise ninaga tuba :) - valisime sinna sama tooni mõnusa võrktülli. Eriline rõhuasetus sai kardinapaelavalikul, mis sobib perfektselt just sellise lakoonilise kardinavaliku juures. Tapeedimuster on üsnagi sõnakas, seega mängisime kanga puhul ennekõike tekstuuriga, mitte enam mustriga. 






ELUTUBA

Ka siin sai määravaks tapeedi jõuline koloriit ning muidugi ka muster. Tumedad toonid ruumis on hea mõte täpselt seni kaua kuni suudad neid oskuslikult kombineerida suuremate heledate pindadega (kõrvalseinad, mööbel, kardinad, diivan jne). Tumeda pinna oht on ennekõike selles, et muudab ruumi optiliselt väiksemaks. Mida heledam on aknaesine pind, seda avaram ja valgem on ka tuba. 
Nagu olen ilmselt ennegi maininud, siis ma VÄGA ARMASTAN värvikontraste. Nii ka siin- mõnusalt jõuline ornamendiga tumehall tapeet kombineerituna tekstuurse lumivalge kardinaga. LAAV! :)







***


Pärast mõnetunnist peatust Tartus võtsin suuna Võru peale, kus nii nagu alati, plaanin veeta jõulud oma kõige erilisema ja kallima perekonnaga ning lubada endale lõpuks ka üks nädalake puhkust- laen oma akud, ergastan oma meeled ja kinnistan värvid, et olla uuel aastal veelgi osavam ja vägevam!

Aitäh kõigile, kes on mind oma kodudesse kutsunud ja mu värvipintsleid usaldanud! 

Ilusaid jõule ja erakordset, peagi algavat, uut aastat, teile kallid! 🎄



 Pille-Riin                          

Kommentaarid

Populaarsed postitused