Kolme kodu lood


Aeg ajalt tuleb ka mul ette olukordi, kus kardinate asjus pöörduvad minu poole endale kallid sõbrad/sõbrannad ja head tuttavad. Ning olgem ausad, need projektid on ju alati kõige erilisema kaaluga! Mina võtan seda ka kui suurt tunnustust ja usaldust! 
Tänasesse postitusse olen kokku pannud kolme tuttava/sõbranna kodud koos minu poolse pisikese panusega...

Alustan kõige lähemalt- JÄRVEKÜLAst. Uhi-uus ridaelamuboks, mis ainuüksi ilma kardinateta nägi välja juba kui üks ajakirjakodu.

ELUTUBA

Skandinaavialikud hallid seinad valge mööbli ja puitpõrandaga. Õnneks oli sealsetel elanikel sama palju julgust kui mul ning ei pidanud pikalt juurdlema lisavärvi vajalikkuse üle. Lõputust vikerkaarepaletist tõime uhkusega esiplaanile sinepikollase ja maalisime pikad kardinapaanid akende külgedele. Aknaesine sai kaetud ühtlase valge päevakardinaga, et anda hallile ruumile rohkem valgust ja avarust. 








MAGAMISTUBA

Ka siin oli kaalumisel lisavärvi kasutamine kuid määravaks said taaskord hallid seinad ja üksik pisike aken, mis lausa nõudis, et ka siia ruumi rohkem valgust jõuaks. Siiski ei jää värv siia ruumi lisamata. Eeldatavasti võib voodil peagi puhata mõni lillakas padi ja põrandalampi kaunistada veidi lõbusama mustriga kuppel. 
Kardinakangaks valisime lumivalge plisseerorganza, mille aimatav kalasabamuster klappis hästi voodipeatsi geomeetrilise kangamustriga. 








Juba samal päeval jõudsin ka JÜRIsse. Ikka sinna samasse koju, kus minu töö ei näigi lõppevat ja alati suurima rõõmuga naasen. Seekord said uue näo omale köögi- ja poisitoa aken. 

POISITUBA

Kahtlemata minu kõige lemmikum tuba terve selle kodu juures! Eriti tuus on ainuüksi ju see seinamaaling oma inspireeriva koloriidiga! Värvidele polnud vajadust enam suuremat vinti peale keerata. Seega piirdusime valge päevakardinakangaga, mille tuunisime veidi isikupärasemaks minu signatuur- nööbitrippidega ;)







KÖÖK

Köögiakendega oli ühtaegu väga lihtne aga samas ka hirmus keeruline. Erinevalt kõikidest teistest tubadest ta ju alles ootas oma värskenduskuuri ja saanuks kardinatega olla, nii materjalis kui värvis, justkui suunanäitajaks. Samas kuna eelseisev remont alles kogub hoogu ning toal on hetkel juba olemas oma toon ja nägu, siis pidime sellega ka arvestama. Mina, nagu ikka, pakkusin välja neid kõige julgemaid lahendusi. Valituks osutus üks minu eelmise aasta üks lemmikkangaid!!! Seega olen selle tulemuse üle kohe eriliselt õnnelik!



VANNITUBA

Ja siis veel üks pisike kelmikas vannitoaaknake, mis oma pitskleidi juba kuid tagasi tegelikult sai aga nüüd tekkis sobiv võimalus selle ülespildistamiseks...




Ja siis jõudsin ma lõpuks ka VÕRRU. Koht, mis minu blogi jälgijatele ilmselt pikemat tutvustamist ei vaja ning seosed on loogiliselt igati selged. 
Tegelikult on mulle hästi oluline alati kõiki oma töid ise üles riputada. Ja see õnnetu õnnelik sai paigaldatud omaniku enda poolt juba nädalaid enne minu saabumist. Sõltumata ülipositiivsest tagasisidest tahtsin siiski selles ka ise veenduda... rõõm oli mõlemapoolne! :)
Tegemist on ühe tibatillukese magamistoaga, mille must-valge kontrastilised julged tapeedid dikteerisid üsna konkreetselt kangavärvi osas. Erilisemaks tegid kogu lahenduse taaskord mustad kardinatripid hõbedaste metalliknööpidega. 






Aitäh usaldamast, head sõbrad! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused