Balti Jaama Turg ja Nova Maja



Mul pole ühtki põhjust miks peaksin kuidagi salgama oma püsivat Kalamaja vaimustust. Tunnen end selles hipsterlinnakus alati väga koduselt ja ootan iga uue kodu külastust juba enne kui mind sinna kutsutud on.
Samavõrd vaimustunud olin ma ka uuest Balti Jaama Turust. Kohe eriliselt meeldib mõte, et kaks võrratut Tallinna linnajagu, nagu Vanalinn ja Kalamaja, on saanud nii toreda ühenduse. Ning muidugi turg ise- mõnusalt stiilne ja ümbritsevasse keskkonda hästi sulanduv. 
Noh ja rongisõit on mulle nüüd ju ka hästi meeldima hakanud... ;)

***

Seekord oli rõõm külastada uhiuut Nova Maja otse Balti Jaama Turu kõrval. 
Sisenesin täiesti porgandpaljasse korterisse, mis mõjus ühelt poolt justkui puhta kanvasena, teisalt esitas väljakutse tabamaks tulevaste elanike stiile, soove ja eelistusi. 
Märksõnadeks said minimalism, geomeetria ja mõni killuke värvi. Läbi erinevate valikute ja arutelude, jõudsime sellise tulemuseni: 


ELUTUBA

Kontrastiks heledatele seinadele kakaovärvi lehemustrilised külgkardinad kombineerituna loodusvalge päevakardinaga. 








MAGAMISTUBA

Minu kaks vana lemmikut, mida oled kohanud ilmselt eraldi või teiste paarilistega minu varasemates postitustes. Seekord leidsid nad end koos aga just siin kodus. Helesinised külgkardinad puuvillamaigulise rombimustrilise päevakardinaga. 






KÜLALISTETUBA

Piirdusime siin vaid päevakardinatega ning olime seeläbi julgemad ka mustrivalikul. 





Aitäh usaldamast ja mõnusat uut hingamist uues pesas! :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused