Beebitoa kardinad Peetris


Ma loodan, et ma nüüd väga ei eksi aga see on vist tõesti minu kõige pisim ja kõige noorem klient siiani- tervelt kaks kuud ilmavalgust! Ühtlasi siis ka üsna pretensioonitu... Pidin kõigest tema ema oma ideedega ära veenma ja tundub, et ka see õnnestus:)

Peetrist ma igal juhul need ilusad inimesed leidsin koos pastelse, alles sisutamisootel, toakesega. Ruumil oli kaks suhteliselt väikest akent, mis ei vajanud otsest katmist päikese eest, kuna olemas olid ka rulood, aga just seda hubast "kodutunnet"! Kaalusime kujunduslikult mitmeid ideid, kuidas kaasata erinevaid kangaid, et ruumi elavdada. Ja nagu ikka inspireerisid ka seekord mind kangad ise. Leidsin kaks "idüllilist tülli"- helehalli ja vanaroosa. Natuke veel sättimist ja valmis ta oligi. Kardina kinnitasime ülanurka mõnusa täpilise hallikas-lilla kangaribaga ning väikeseks vinjetiks veel roosa-roosi kirju šleif. 








Juba esimesest kohtumishetkest alates tundsin, et oleme toaomaniku "volitatud esindajaga" samal lainel. Mulle ääretult meeldis ning sobis idee, et ühe beebitüdruku tuba ei pea olema tingimata maasikavahuroosa. Lõpptulemus sai piisavalt magus ja vahune ju sellest hoolimata...


Aitäh usaldamast, armsad inimesed! Jään ootama meie uut kohtumist! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused