Kalamaja roomakardinad


Värvid on mu kirg! Olen ma ikka sellest rääkinud? VÄRVID ON MINU KIRG!
Ja ma ei hakka siinjuures sügavas ohkes Eesti halli kliimat vikerkaarevärviliseks võõpama vaid mõtlen tõepoolest nii, et värvid on osa minust ja minu energiast. Ma armastan olla värvide keskel, märgata neid ja nende kombinatsioone looduses ning neid ülekanda meie nö tehismaailma. Sest on ju loodus selleks kõige parem õpetaja, kus värvid on alati kõige ideaalsemas kombinatsioonis.

Niisiis on mul alati eriline hea meel sattuda koju, mille sisu räägib samuti värvidekeelt. Seekord Kalamajas - jõudsin sinna suhteliselt sünkroonis esimese rõõmsa "värviplekiga"- Oot-Oot Stuudio laimirohelise diivaniga. 
Arvestades kõige klassikalisema eestlase värvieelistusi, püüdsin äkkrohelisele esialgu juurde sobitada tagasihoidlikku "camel" tooni kangast. Kardinateks mõistagi. Minu rõõmuks hakkas klienti poes kõnetama aga hoopiski säravamad toonid. Sõelale jäi tummine sinepikollane. Kui tore!







Ja, et miks jälle roomakardinad? Ma ju ei armasta neid? Aga sellepärast, et nad olid just selles interjööris kõige praktilisemad ja oma stiililt kõige ausamad. Ja siis muidugi ka see vana tuttav teema- radikad akende ees, millest ei saa üle ega ümber...

Suured tänud usalduse eest! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused