Kalamaja romantikapesa

Tänane imeilus päikseline ilm andis igati hea põhjuse minna tagasi Kalamajja. Täpsemalt sellesse samasse kodusse, kuhu viimati mererohelise pitsiga valged kardinad said tehtud. Täna andsin vunki juurde ka magamistoale ja peagi ilmavalgust nägeva beebi toale. 

MAGAMISTUBA

Juba olemas olevale hallile roomakardinale (pole minu looming) lisasime õhulisust ja vahulisust valge kardinaga, millele servasin juurde valge puuvillapitsi. Kardinad on küljele kinnitatud samast pitsist kardinaseostega. Imeilus kombinatsioon lumivalgest kardinast, tumehallist roomakardinast, ploomilillast seinast ja puitpõrandast! 







BEEBITUBA

See on tuba, mida ilmselt iga ema kujundab kõige suurema hoole ja armastusega. Nii ka siin! Mulle väga meeldis, et olime perenaisega värvide osas üsna üksmeelselt tagasihoidlikud ja väikse vungina lisasime üksnes peotäie pastelltäpilisi lipsukesi kardina ülaserva. Sama paelaga kinnitasime kardinad ka külgedele. Taaskord on toredaks kontrastiks tumehall roomakardin, sinine sein ning puitpõrand.





Ning lõpetuseks veel üks väike täiendus elutoas. Lisasin kardinatele samast mererohelisest pitsist seosed. Lauale tegin puuvilla-linase segusest kangast laudlina, mille ääristasin samuti kurikuulsa pitsiga. 





Pean vajalikuks taaskord rõhutada, et mul oli tõeliselt eriline au viibida selles harmooniliselt helges kodus ja olen kõrvust liigutatud, et mulle anti luba oma loominguga selles osaleda. Aitäh! :)





Kommentaarid

Populaarsed postitused