Ruumieralduskardin Kristiines


Pisike postitus kardinatest, mis täidavad seekord hoopis ruumieraldusfunktsiooni. 
Eriliselt armas ja hubane korter pisikeses puumajas Kristiines. 
Sattusin sinna keset suuri remondiplaane ja valgeid unistusi. Soov oli eraldada kaks ruumi kardinaga, mis oleks piisavalt tihe, vaadeldav mõlemalt poolt ning loomulikult sobituks ka mõlema toa interjööriga. Kammisime mitmeid erinevaid kangapoode kuni jäime pidama heleda ornamentikaga mööblikanga juures, mis sobitus oma omadustelt kõige paremini meie ootustega.
Ma iga kord aina uuesti ja uuesti vaimustun sellest kuidas nii väikesed nüansid tekstiilide näol võivad kodu nii palju hubasemaks ja erilisemaks muuta! Just see ongi kodutunne!






Aitäh usaldamast, armas Raina! :) 

Kommentaarid

  1. Suur suur aitäh Sulle armas Pille-Riin minu kodu hubaseks ja ilusaks pesaks muutmise eest. Imetlen ja katsun iga päev neid kardinaid ja olen lausa uhke nende üle :) Ma olen väga väga õnnelik! Aitäh aitäh aitäh! :)
    Mul on ülimalt hea meel, et meie teed taas kohtusid ning saadan teele soojad ja pehmed kallid. Loodan peagi taaskohtuda ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, armas Raina! Ka mul on hea meel selle taaskohtumise üle ning nende ilusate mõtete üle, mida koos jagasime! Oled armas ja näeme juba varsti ;)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused