Hõbehallid Rae küla värskendused (vol 2)


Meil kõigil on hetki kui tunneme, et oleme justkui kusagile pidama jäänud. Rutiin veab tahvlile  lõikava heliga ühtlaseid ringe. Kõik on justkui nagu paigas ja õige aga samas ka nii tüütu ja igav. Unistad muutustest. Samas märkad et, mida rohkem neid otsida, seda keerulisem on neid leida. 

Täpselt selliseid tundeid olen isegi mitmel korral tundnud. Olen õppinud, et kõige parem rohi selleks on teha midagi täiesti enesele ootamatut! Astuda välja oma mugavustsoonist- valida välja see unistus, mida siiani harjumuspäraselt homsesse oled lükanud ("ma ei saa, sest..."), et sellele nüüd sügavalt silma vaadata ja ta sirgjooneliselt teoks teha ("ma lihtsalt tahan ja teen!"). Ja sellel on oma jõud ja energia käivitada paralleelselt ka kõigusugused muud protsessid sinu elus. Läheb põnevaks, ma luban!

Sama lugu on ka koduga. Kõige lihtsam viis heaks enesetundeks on see kas lihtsalt ära koristada või siis võtta selleks üks pikem päev suurpuhastuseks (Armutult loobuda asjadest, mis lihtsalt tolmu koguvad. Lase neil minna, et lasta uuel tulla!). Rääkimata veel väikesest remondist või uuendusest ruumi koloriidis ja mööblis. Soovitan järele proovida! See päriselt ka töötab! ;)


Niisiis olin tagasi Rae külas, kus käisin viimati eelmise aasta septembris (https://pille-riin.blogspot.com.ee/2017/09/kardinavarskendused-rae-kulas.html). Tegemist on koduga, mis oli samuti läbimas uuenduskuuri. Haaratud olid nii mööbel kui kardinad. Kui eelmisel korral värskendasime magamistube, siis seekord võtsime luubi alla elutoa ja söögitoa. 
Alles jäid küll päevakardinad kuid uue võimaluse said külgkardinad. Kokku tervelt 18m hõbehalli hurmavat kangast. Luksuslik ja lohakas läbisegi. Kokku pigem täiuslik. 






Mul oli hea meel olla tagasi! Aitäh kutsumast ja taaskord usaldamast! Hingel sai ka ilus! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused